کاهش فعالیت در بازار فولاد روسیه،هندو...
نوشته شده توسط : hamiransteel

طبق گزارشات به دست آمده از موسسه مپس، بازار فولاد در کشور روسیه وضع خوبی ندارد و دچار چالش های بزرگ و پی در پی شده است؛ همچنین وضعیت داد و ستد در روسیه در حال حاضر پر چالش است. در ماه های گذشته، پیش بینی بازار فولاد بر این بود که در ماه های آتی "فروش" بهبود پیدا خواهد کرد، لذار در حال حاضر فولاد سازان روسی در صدد آن هستند که به این دسته از پیش بینی های گذشته امیدوار باشند؛ البته لازم به ذکر است که در شرایط کنونی شرایط جوی بازار بهتر شده است اما همچنان رونقی در ساخت و ساز مشاهده نمی شود.

بازار فولاد در کشور هند نیز دچار کم و کاستی هایی شده است که منظور از این کاستی ها در بازار فولاد هند، پایین آمدن حجم خرید نسبت به ماه آوریل می باشد. این موضوع باعث شده است که در هفته های اخیر شاهد پایین آمدن میزان اعتماد به نفس در داد و ستد ها باشیم. در شرایط فعلی به دلیل نوسان قیمتی که در بازار هست، تجار تصمیم گرفته اند که فقط انتظار بکشند که البته دلیل اصلی انتظار آنها باران های موسمی می باشد که فصل آن فرا رسیده است. با توجه به مطالبی که ذکر شد، در راستای مقابله کردن با واردات فولاد، فولادسازان در تلاش آن هستند که دولت را تحت فشار قرار دهند تا قدمی در این راستا برداشته باشند.

در کشور اوکراین نیز فعالیت چشم گیری در بازار مشاهده نمی شود که این امر به دلیل چند تعطیلی رسمی اوایل ماه می بود. در حالی که تقاضا در بخش ساخت و ساز پایین امده است، در بخش توزیع فولاد رقابت شدیدی مشاهده می شود با این وجود که امید چندانی به آینده نزدیک نیستدر کشور امارات نیز فعالیت در بازار کاهش یافته و همه منتظر هستند تا بازار رشد پیدا کند. دلیل اصلی در کاهش پیدا کردن فعالیت در بازار فولاد امارت، نوسانات اخیر بازار و فرا رسیدن ماه رمضان می باشدخبر جدید بازار فولاد در امارت این موضوع می باشد که فولادسازان داخلی در تلاش آن هستند که سهم بازار را از عرضه کننده های خارجی پس بگیرند.

در بازار فولاد افریقای جنوبی رکود برقرار است. تجار تمایلی به واردات ندارند چون ممکن است دولت محدودیت هایی بر خرید وارداتی اعمال نمایددر بازار مکزیک نیز قیمت ها تغییر نکرده و خریدارها برای ماه های آتی ثبات یا کمی افت قیمت ها را برآورد کرده اند.

شرکت فولاد حامیران دارای1)عاملیت فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران  2)نمایندگی فولاد آلیاژی اصفهان 





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: